Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/rrdal157/domains/rrda.lviv.ua/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 68 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/rrdal157/domains/rrda.lviv.ua/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 72 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/rrdal157/domains/rrda.lviv.ua/public_html/engine/modules/static.php on line 145 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/rrdal157/domains/rrda.lviv.ua/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 72 Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/rrdal157/domains/rrda.lviv.ua/public_html/engine/classes/templates.class.php on line 86 Звернення громадян » Радехівська РДА - офіційний сайт

Навігація

Останні фото

Календар

Радехівська РДА » Звернення громадян

Звернення громадян

 
   

пр.Відродження 3, м. Радехів 80200, тел. (032-55) 4-10-70, факс (032-55) 2-10-80

e-mailradekhivrda@loda.gov.ua 

Про роботу із зверненнями громадян

 у 2017 році

 

         Районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування  проводиться робота щодо розгляду звернень громадян  у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». На їх виконання додатково здійснено комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно-аналітичного характеру.

         Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення свідчить, що райдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вживалися дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.

Робота із зверненнями громадян в Радехівській районній державній адміністрації ведеться відповідно до річного та помісячних планів роботи, якими передбачено реєстрацію письмових звернень, організацію особистого прийому громадян головою та його заступником.

Протягом  2017 року в районну державну адміністрацію надійшло 120 звернень громадян, що на 63 менше, ніж за 2016 рік. У їх структурі домінують заяви – 118 (98,3%) , скарги – 1 (0,8%) та пропозиції – 1 (0,8%).

Із 120 звернень, які надійшли до райдержадміністрації, позитивно вирішено 70, що становить 58,3 %.

Аналіз кількісного надходження звернень громадян протягом 2017 року з адміністративно-територіальних одиниць району свідчить, що найбільше надійшло звернень від мешканців м. Радехів  - 28, с. Павлів – 10, с. Оглядів – 8,    с. Нивиці - 7.

Результати аналізу  звернень, за характером порушених у них питань, стосуються здебільшого соціального захисту, передусім – надання матеріальної допомоги, соціальних виплат. У 2017 році з питань надання одноразової грошової допомоги звернулось 70 мешканців району.  За звітний період головою  райдержадміністрації надано матеріальну допомогу  на загальну суму 100000 гривень.

У переважній більшості авторами заяв є пенсіонери, багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди та учасники бойових дій. За звітний період від цієї категорії громадян поступило 92 звернення (протягом 2016 року таких звернень надійшло 124). У звітному році надходження колективних звернень у порівнянні із 2016 роком не змінився і становить 14 звернень.

Кількісна характеристика  звернень з питань, з яких найчастіше звертаються громадяни, така: надання матеріальної допомоги (70), освіти (5), соціального захисту(5), ЖКГ (3), земельних  питань (3), ремонту доріг (3).

Голова райдержадміністрації велику увагу приділяє безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих та виїзних прийомів, що в свою чергу суттєво впливає на зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня та позитивно впливає на суспільно-політичну ситуацію в регіоні.

         Згідно із затвердженими графіками   ведуть особисті та виїзні прийоми громадян голова райдержадміністрації, заступник та керівник апарату. Протягом 2017 року на особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації побувало 234 мешканці району.         

За розглядом  даних питань прийняті відповідні рішення. З метою пошуку оптимальних шляхів задоволення законних вимог мешканців району  практикується комісійний розгляд звернень громадян із виїздом на місце керівників та фахівців підрозділів райдержадміністрації.

З метою підвищення рівня правової освіти населення, роз’яснення прав і свобод людини, громадянина та засобів їх захисту, повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у Радехівському районі працює Радехівське бюро правової допомоги Буського МЦБВПД  яким протягом 2017 року надано 1270 безкоштовних правових консультацій.

В райдержадміністрації щомісячно  готуються аналітичні, узагальнюючі інформації про роботу із зверненнями  громадян, проводиться моніторинг звернень. Через місцеві засоби масової інформації опрацьовані дані доводяться до відома населення району. Також узагальнена інформація щодо роботи із зверненнями громадян  розміщується на веб – сайті райдержадміністрації.

         Райдержадміністрація спрямовувала і надалі спрямовує свою роботу на забезпечення  громадянам конституційного права на звернення. 




ІНФОРМАЦІЯ

про роботу із зверненнями громадян у  Радехівській районній

державній  адміністрації за 2016 року

 

            Районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування робота щодо розгляду звернень громадян проводиться у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

            Протягом  2016 року в районну державну адміністрацію надійшло 302 звернення, з них :

- до голови райдержадміністрації                          - 44;

- до урядової гарячої лінії                                   - 139;

- до гарячої лінії області за № «112»                     - 119.

          За особистої ініціативи голови Львівської облдержадміністрації з 5 березня 2015 року в області запрацювала служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112». Тепер мешканці  районів Львівської області можуть отримати будь-яку допомогу зателефонувавши лише за цим номером.            Відповідно такі звернення від жителів Радехівського району скеровуються в районну державну адміністрацію для вирішення. Термін виконання у таких звернень не більше 5 днів, а іноді звернення потребують негайного вирішення. Кількісна характеристика звернень, які поступали з гарячої лінії області з яких найчастіше зверталися  громадяни така :

- з питань ЖКГ                                            - 43

- транспорту                                                - 19

- ремонту доріг                                            - 13

- земельного характеру                                   - 11

 - з інших питань                                         - 16

            Найбільше звернень на гарячу лінію області за звітний період надходило від мешканців Павлова – 34,  Радехова – 18, Вузлового – 10, Оглядова – 7, Стоянова - 7.

            Кількісна характеристика від загальної кількості звернень, які найшли до райдержадміністрації за 2016 рік з яких найчастіше звертались громадяни така :

- з питань ЖКГ                                            - 56

- надання субсидій                                        - 49

- з питань соціального захисту                          - 38

- земельного характеру                                   - 23

- транспорту                                                 - 23

- освіти                                                      - 21

- ремонту доріг                                             - 20

            Аналіз кількісного надходження звернень громадян за 2016 рік з адміністративно-територіальних одиниць району свідчить, що найбільше надійшло звернень від мешканців м. Радехова – 60, с. Павлів – 47, смт. Лопатин – 30, с. Вузлове – 19, с. Барилів – 16, с. Стоянів – 15, с. Оглядів – 14.

            Голова райдержадміністрації велику увагу приділяє безпосередньому спілкуванню з мешканцями району під час проведення особистих та виїзних прийомів, що в свою чергу суттєво впливає на зменшення кількості звернень громадян до органів влади вищого рівня та позитивно впливає на суспільно-політичну ситуацію в регіоні. Протягом звітного періоду на особистому прийомі в керівництва райдержадміністрації побувало 228 мешканців району, а також головою райдержадміністрації здійснено  71 зустрічей з мешканцями під час виїздів в села  району та прийнято понад 1255 громадян. Основні проблеми, з якими звертаються громадяни, стосувалися ремонту доріг, пасажирських перевезень, закупівельної ціни на молоко, об’єднання громад.

            З метою пошуку оптимальних шляхів задоволення законних вимог мешканців району практикується комісійний розгляд звернень громадян з виїздом на місце керівників та фахівців структурних підрозділів райдержадміністрації. Майже кожне звернення, що стосується питань забудови в районі, ремонту, експлуатації житла, благоустрою прибудинкових територій, розглядається саме так.

            Райдержадміністрацією щомісячно проводиться детальний аналіз та узагальнення звернень, що надходять, для виявлення причин, що їх породжують. Через засоби масової інформації опрацьовані дані доводяться до відома мешканців району.

            Аналіз звернень, що надійшли до голови райдержадміністрації свідчить про стан справ на місцях, про недостатність заходів, вжитих керівниками органів місцевого самоврядування. Адже багато питань, порушених громадянами в зверненнях, мали б вирішуватися безпосередньо на місцях. Отже, необхідно вживати на місцях невідкладних заходів щодо запобігання виникненню підстав для потворних звернень та звернень до органів влади вищого рівня, всебічно розглядати та оперативно вирішувати питання, що порушують громадяни у зверненнях, таким чином підвищуючи рівень довіри до місцевих органів влади.

            Райдержадміністрація спрямовувала і надалі спрямовує свою роботу на забезпечення громадянам конституційного права на звернення.

 

 

 

 


Вітаємо Вас на офіційному сайті Радехівської районної державної адміністрації!

Радехівський район розташований у північній частині Львівської області і в сьогоднішніх межах утворений в 1965 році. Територія району становить 1144 квадратних кілометри, населення – 48,46 тисячі осіб. Усього в районі 71 населений пункт.

Веб-ресурси

    pres

    vru

    pgi

    grom

    mrd

    loda

    pkrnenn

    ipl

    sdsg

    112

    pdpn