Навігація

Останні фото

Календар

    «    Грудень 2019    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031 
Радехівська РДА » Соціальний захист

Соціальний захист

 
   

Зміни до паспортів бюджетнтх програм [1.31 Mb] (cкачувань: 0)

 

Паспорти бюджетних програм УСЗН РДА [1.08 Mb] (cкачувань: 0)

 

 


 

ІНФОРМАЦІЯ

 про персонально відповідальну особу за протидію домашньому насильству

 на рівні районних державних адміністрацій

 у Львівській області

 

Адміністративно-територіальна одиниця

 Повна назва   районної державної адміністрації

Юридична адреса

 

ПІП

 персонально відповідальної особи

 

Посада

 

Контакти

(емейл, тел, факс)

Номер розпорядчого документу про  призначення  персонально відповідальної особи на виконання Постанови КМУ від 22.08.2018 №658

 РДА

Радехівський р-н

Радехівська районна державна адміністрація

м.Радехів, вул.Відродження,3

Мельник Ігор Іванович

перший заступник голови РДА

03255-4-10-70, radekhivrda@loda.gov.ua

 

№89 від 26.02.2019 р.

 

 

 

 

 

 

 

 довідка по пільговому медичному обслуговуванню осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

        

       Відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» громадянам 1 та 2 категорії надаються гарантовані державою пільги на безплатне придбання ліків за рецептами лікарів та безплатне позачергове зубопротезування (за винятком зубопротезування із дорогоцінних металів та прирівняних по вартості до них).

            У зв'язку зі змінами до даного Закону та згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015. № 389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян»  з 1 липня 2015 року пільги на медичне обслуговування  особам 3 категорії, вдовам померлих учасників, сім’ям, які мають дитину-інваліда, інвалідність якої пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи; дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та особам, які працювали за межами зони відчуження  надаються за умови, що середньомісячний сукупний дохід сім'ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (в 2019 році обмеження для надання податкової соціальної пільги становить 2690,00 грн.). Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць ( у 2019 році прожитковий мінімум становить 1921,00 грн.).           

           У Радехівському районі  ПП ВКФ «Скайінвест» надає послуги з безоплатної видачі медикаментів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, КНП «Радехівської центральної районної лікарні» проводить зубопротезування особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.  

          У 2019 році на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи з обласного бюджету передбачені кошти в сумі 49 421,00 грн. Протягом січня-березня 2019 р. управлінням соціального захисту населення Радехівської РДА подані заявки в департамент соціального захисту населення Львівської ОДА на відшкодування вартості медикаментів особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 6 328,38 грн. 10 особам.

Надання субсидій на житлово-комунальні послуги у грошовій формі

 

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги», який було прийнято Верховною Радою України в листопаді 2017 року, визначено, що субсидії на оплату житлово-комунальних послуг з 1 січня 2019 року виплачуються споживачу у грошовій формі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

На виконання цієї норми закону і відповідно до ухваленої Кабінетом Міністрів постанови №1176, з 1 січня 2019 року у грошовій (безготівковій) формі надаються субсидії тим домогосподарствам, які вперше звертаються за її отриманням.

Житлова субсидіяце державна допомога на оплату житлово-комунальних послуг, тому постановою № 1176 встановлено механізм цільового використання бюджетних коштів, передбачених на надання субсидій населенню. Якщо сім’я ощадливо споживала енергоресурси, за результатами опалювального сезону вона зможе використати залишок коштів зекономленої житлової субсидії, який утворився станом на 1 червня на її рахунку, на свій власний розсуд, тобто монетизувати або перевести їх на відкритий нею картковий рахунок в будь-якому банку країни.

Одержувачі субсидії можуть звертатися за наданням роз'яснення:

<!-- [if !supportLists] -->-        <!-- [endif] -->збудь-яких питань, пов’язаних з призначенням житлової субсидії, як і раніше до органів соціального захисту населення;

<!-- [if !supportLists] -->-        <!-- [endif] -->зпитань щодо здійснених операцій на обліковому записі в Ощадбанку - до банку, при цьому можна скористатися інформаційно-роз’яснювальними послугами операторів кол-центру банку, а також матимуть доступ до свого персонального кабінету на офіційному сайті Ощадбанку;

<!-- [if !supportLists] -->-        <!-- [endif] -->за отриманням інформації щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – до управителів багатоквартирних будинків, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, виконавців комунальних послуг.

Урядом 6 лютого 2019 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 62, якою визначено порядок надання субсидій населенню на оплату житлово-комунальних послуг у готівковій формі. Готівкова форма буде застосована до одержувачів, яким субсидія призначена на поточний опалювальний період починаючи з жовтня-грудня 2018 року. Тобто, всі громадяни, які користувалися житловою субсидією до 01.01.2019 року, отримають субсидію готівкою з березня 2019 року для оплати за житлово-комунальні послуги, використаних в лютому 2019 року. Аналогічні виплати вони отримають у квітні (за березень) та у травні (за квітень) 2019 року.

Виплата житлових субсидій у готівковій формі буде здійснюватися органами Пенсійного фонду України тим особам, які одержують пенсії, і таким же шляхом, як виплачуються пенсії: або перерахування коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках, або виплата через поштові відділення, у тому числі з доставкою додому. При цьому виплата субсидії буде проводитись одночасно з виплатою пенсії пенсіонерам.

Особи, які не одержують пенсії, зможуть отримати готівкові кошти у будь-якому відділенні АТ „Ощадбанк” як грошовий переказ (через внутрішньодержавну платіжну систему „Система термінових переказів „Швидка копійка”) або на поточні рахунки в АТ „Ощадбанк” в будь-який зручний для себе час з 12 березня у найближчому відділенні «Ощадбанку», пред’явивши паспорт та ідентифікаційний номер.

Таким чином громадяни мають самостійно контролювати своє споживання житлово-комунальних послуг і своєчасну сплату підприємствамнадавачам послуг за спожитий газ, воду, електроенергію у повному обсязі, а не розмір обов’язкового платежу, як було раніше.

Щоб одержувачі субсидії використали отримані кошти на оплату житлово-комунальних послуг, запроваджуються більш жорсткі вимоги та контроль щодо своєчасності оплати житлово-комунальних послуг. Якщо досі субсидії позбавляли у випадку двомісячної простроченої заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, то тепер цей термін скоротили до місяцяТобто, якщо вчасно не оплатити комунальні послуги і сума боргу перевищуватиме 340 гривень на початок наступного місяця за інформацією надавачів житлово-комунальних послуг, то надання субсидії буде зупинено. Якщо станом на травень 2019 року домогосподарство матиме більше місяця заборгованість на суму понад 340 гривень, то субсидія на новий період 2019-2020 років йому вже не призначатиметься.

Субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше буде виплачуватися у готівковій формі на особові рахунки одержувачів  уповноважених банків або через поштові відділення.

Крім того, постановою передбачено, що з 1 травня 2019 року призначення житлової субсидії домогосподарствам, які таку субсидію отримували протягом опалювального сезону 2018/19 року, здійснюється тільки після подання нової заяви та декларації.

Нагадуємо, що громадяни, які отримують субсидію, зобов’язані повідомляти в місячний термін управління соціального захисту населення про здійснення купівлі або іншим законним способом набуття права власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб, будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка перевищує 50 тис гривень (набуття права власності або володіння на транспортний засіб незалежно від розміру вартості транспортного засобу).

НОВОВВЕДЕННЯ У ПРИЗНАЧЕННІ  ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ З 1

 ТРАВНЯ 2018 РОКУ

ВАЖЛИВО! ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ НАДАННЯ СУБСИДІЇ!

             Стосовно подання нових заяв та декларацій

            Постановою Кабінету Міністрів У            країни від 27.04.2018 № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнати такою, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 р. № 1022» затверджено нову редакцію Положення про порядок призначення субсидії на наступний період лише на підставі нових заяв і декларацій (нового зразка)визначеним категоріям осіб.

   Особи, які відповідають вимогам, визначеним  Положенням про порядок призначення житлових субсидій а саме:

   - за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи,  які враховуються під час призначення житлової субсидії; вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або вони не сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

   - внутрішньо переміщені особи;

   - особи, члени сімї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

   - особи, які є орендарями житлових приміщень( будинків);

   - особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

     Постановою скасовані форми заяви і декларації, що були затверджені  Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 № 106. Враховуючи, що з 01.05.2018 для призначення субсидії враховуються доходи членів сім’ї осіб із складу домогосподарства незалежно від адреси реєстрації їх місця проживання (тобто також у разі, коли їх зареєстроване місце проживання відмінне від адреси домогосподарства), такі особи зобов’язані із заявою та декларацією про майновий стан нового зразка звернутися до управління соціального захисту населення.

Увага! Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення житлової субсидії та на визначення її розміру. 
<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->

КОЛИ СУБСИДІЯ НЕ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ

Визначено такі випадки, коли субсидія не призначається (у тому числі на наступний період):

   - за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії;

  - вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

  - вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

  - перевищення встановленої площі житлового приміщення 120 кв. м. для квартири і 200 кв. м. для індивідуальних будинків ( крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

  - наявність транспортних засобів, з дати випуску яких минуло менше 5 років;

  - здійснення покупки  на суму більше 50 тис. грн.. (у т. ч. набуття права власності );

  - наявність заборгованості з оплати житлово – комунальних послуг більш ніж за 2 місяці.

 

ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ЗА РІШЕННЯМ КОМІСІЇ

Субсидія призначається  за рішенням комісії (у тому числі на наступний період) у таких випадках:

  - на понаднормову площу житла ( збільшену не більше ніж на 30%) непрацюючим непрацездатним особам;

  - якщо у працездатної особи відсутній дохід або її дохід менший мінімальної заробітної плати та вона не сплатила єдиний соціальний внесок у мінімальному розмірі. Таке рішення не може бути прийнято щодо осіб, які перебували за кордоном більше 60 діб.

   - за фактичним місцем проживання внутрішньо переміщеним особам;

   - без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих ( враховуючи норми щодо розміру отриманих ними доходів та перебування за кордоном).

    -  за наявність транспортних засобів, з дати випуску яких минуло менше 5 років;

    - у разі купівлі ( або набуття права власності) житла, земельної ділянки, товарів або оплати послуг на суму більше 50 тис. грн.;

     - за наявності заборгованості  з оплати послуг понад 2 місяці, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (340 грн.).

 

СТОСОВНО ОБРАХУВАННЯ ДОХОДУ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ

     Під час призначення субсидії у травні на неопалювальний сезон враховуються доходи за ІІІ – ІV квартали попереднього року (крім пенсії) за даними ДФС, Пенсійного фонду України. Розмір пенсії враховується за квітень.

  Важливим є те, що враховуються доходи членів сімї осіб із складу домогосподарства у разі, коли член сімї зареєстрований за іншою адресою.

    Також  переглянуто розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платником єдиного податку, а також для працездатних осіб, у яких відсутні доходи або доходи яких менше розміру мінімальної та які не сплачують єдиний соціальний внесок.

   Доходи від реалізації молока, враховуються доходи у розмірі 30% нарахованих сум. Відповідна норма застосовується за умови подання заявником документів, що підтверджують суму доходу від реалізації молока.

 

ЩОДО СПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ ОТРИМУВАЧАМИ СУБСИДІЇ

      Постановою введено обов’язок громадян, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, щомісячно сплачувати обов’язкову частку плати за послуги незалежно від обсягу спожитих послуг. У разі несплати обов’язкової частки плати надання субсидії припиняється за поданням надавачів послуг.

 

ЗМІНИ ДО СОЦІАЛЬНИХ НОРМАТИВІВ

      Також внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 р. № 409, якими переглянуто соціальні норми споживання газу та електроенергії для потреб опалення і відповідні коригуючи коефіцієнти, а також скасовано норму площі житла у розмірі 75 кв. м. для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб.   

         З 1 травня 2018 року встановлено соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами у розмірі 4,5куб.метра природного газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період та 30кВт·г на 1 м. кв. площі становитиме соціальна норма електропостачання. 

 

ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

         Стосовно терміну, на який призначається субсидія

  Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням на відповідний сезон: неопалювальний (до вересня включно) опалювальний (до квітня включно), а на наступний період – без звернення, за виключенням окремих категорій отримувачів.

  Субсидія  для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік.

 

ЩОДО ПОВЕРНЕННЯ ЗАЛИШКІВ НЕВИКОРИСТАНИХ СУМ СУБСИДІЙ

   Постановою передбачено повернення до державного бюджету виробниками/виконавцями послуг сум невикористаних субсидій двічі на рік: після закінчення опалювального сезону та після закінчення неопалювального сезону.

         Монетизація залишків невикористаних сум субсидії на опалення

Невикористані суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо- та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. метрів природного газу або вартості 150 кВт· г електричної енергії, відтепер не залишатимуться на рахунках отримувачів в організаціях, а перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

      У територіальних громадах (в тому числі об’єднаних), прийняття заяв громадян з необхідними документами для призначення житлових субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення безпосередньо або через центри надання адміністративних послуг чи їх фронт-офіси здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.

 

       З питань призначення житлової субсидії у Радехівському районі необхідно звернутися до Управління соціального захисту населення за адресою м. Радехів, вул. Відродження,  16, каб. № 3.

    




Адреса архівного відділу Радехівської районної державної адміністрації: Львівська область

м.Радехів, вул.Лесі Українки, 42

Індекс:80200

 

Список

Ліквідованих установ, підприємств і організацій державної та приватної форми власності Радехівського району, документи з особового складу яких надійшли на державне зберігання в архівний відділ Радехівської райдержадміністрації

№з/п

Назва установи, підприємства, організації

Крайні дати прийнятих документів з особового складу

Примітка

1

2

3

4

1

МПП «Чобіток»смт.Лопатин

1993-2000

 

2

ТзОВ «Вікторія», м.Радехів

1992-2002

 

3

«Медполісол»Дирекція заводу,що будується для випуску продукції медичного призначення (Біохімзавод)

1986-2002

 

4

Комбікормовий завод м.Радехів

1970-2003

 

5

Банк «Україна», м. Радехів, смт.Лопатин

1940-2003

 

6

ПП «Циклоп», смт. Лопатин

1999-2002

 

7

СФГ «Содоми О.І.», с.Немилів

1995-2003

 

8

ТзОВ «Побутрадіотехніка»,м.Радехів

1992-2004

 

9

СФГ «Флорина», смт. Лопатин

200-2003

 

10

ТзОВ «Птахівник»(Інкубатор)м.Радех.

1950-2002

 

11

СТзОВ «Немилів»

 

 

12

СТзОВ «Кустин»

1948-2003

 

13

СТзОВ «Павлів»

1950-2003

 

14

СФГ «Левіновського», с.

1991-2003

 

15

ПАФ «Радванці», с.Радванці

2001-2002

 

16

СТзОВ «Лопатин»

1958-2003

 

17

ТзОВ «Цукорагросервіс»

2000-2005

 

18

СТзОВ «Стоянів»

1950-2003

 

19

КСП «Станин», ППА «Юність»

1961-2001

 

20

Радехівське міське управління комунального господарства

1944-2000

 

21

СС «Пиратин»

1952-2001

 

22

Лопатинська Сільгосптехніка»

1944-2004

 

23

Лопатин Агробуд

1992-2005

 

24

Радехівська Сільгоспхімія

1979-2004

 

25

Радехівський завод продтоварів

1944-2004

 

26

Комунальне підприємство «Радехівводоканал»

1997-2006

 

27

ТзОВ «Зооветсервіс»

1996-2006

 

28

СФГ Покиньброди І.М.с.Бишів

1999-2005

 

29

СФГ Очабрука В.М. с. Бишів

1999-2003

 

30

СТзОВ «Дмитрів»

1950-2002

 

31

ПП «Дім Дідика», м.Радехів

2006

 

32

СТзОВ «Опліцько»

1950-2006

 

33

ПП «Ольвія», с. Стоянів

2002-2006

 

34

СТзОВ «Полове»

1951-2006

 

35

ВАТ «Лопатинський Агросервіс»

1992-2007

 

36

ТзОВ «Фортуна-Агро», с. Ордів

1949-2008

 

1

2

3

 

37

ВАТ «Розжалів»

1949-2003

 

38

Радехівський районний центр державного земельного кадастру

1999-2004

 

39

ТзОВ «Калина»

2002-2007

 

40

ТзОВ «Берізка», с. Середпільці

1994-2004

 

41

ТзОВ «Орбіта» ЛТД, м. Радехів

1992-2007

 

42

СТзОВ «Колос»,с. Оглядів

1950-2007

 

43

Лопатинський кооператив «Моноліт»

1990-2005

 

44

Кооператив «Проектант», м. Радехів

1988-1995

 

45

Сг. Кооператив «Агроторговий дім «Радехів»

2002-2009

 

46

ВАТ «Радехівський комбінат хлібопродуктів»

1944-2010

 

47

ВАТ «Радехівський цукровий завод»

1974-2008

 

48

Адвокатське бюро»Крет і Партнери»

2008-2010

 

49

Радехівське підприємство «Імпульс»

2000-2009

 

50

ПП «Агроном», с. Павлів

2002-2004

 

51

ПП «Контролер – 2», с. Павлів

2002-2004

 

52

ПП «Сокальтехсервіс», с. Павлів

2002-2005

 

53

ПП «Радивилів», с.Павлів

2002-2003

 

54

СФГ Куцяба С.Й., с.Тетевчиці

1996-2010

 

55

ТзОВ « Фортуна», м. Радехів

1994-2010

 

56

МПП науково-виробнича фірма «Меркурій»

1996-2011

 

57

Незалежне експертне бюро «Експерт-Сервіс»

2000-2007

 

58

СУПП «Ленполь», смт. Лопатин

1990-2006

 

59

ТзОВ «ВІР» ЛТД, с. Миколаїв

2000-2010

 

60

ТзОВ «Радехів – Агро», с. Павлів

2004-2011

 

61

ВАТ «Радехівцпецмонтажсервіс»

1995-2012

 

62

МПП «Гарант»

2000-2011

 

63

Фірма «КВАДРО-ВЮНГА», м. Радехів

1995-2011

 

64

ПП «Щедре», м. Радехів

2011-2014

 

65

Міжколгоспшляхбуд(ШБД-41)

1968-1999

 

66

Радехівський міжгосподарський лісгосп

1971-1993

 

67

Радехівська нафтобаза

1954-1998

 

68

ТзОВ «Побутрадіотехніка»

1993-2004

 

69

«Лісівник»

1991-1992

 

70

Кооператив «Гідротехнік»

1991-1992

 

71

МП «Галич» Радехів

1993-1994

 

72

Філія Агро

1990-1991

 

73

Радехівський побут комбінат

1964-1998

 

74

Радехівське товариство мисливців і рибалок

1990-1992

 

75

ТзОВ «Зручність»

1993-1997

 

76

СФГ «Наконечного» , с.Середпільці

1990-1991

 

77

Радехівський маслозавод

1953-1998

 

 

Додаток 2

Список

ліквідованих установ, підприємств і організацій державної та приватної форми власності з особового складу, які надійшли на державне зберігання до трудових архівів Радехівського району від періоду незалежності України, станом на 01.12.2017 року.

№з/п

Назва установи, підприємства, організації

Крайні дати

прийнятих документів

з особового складу

Примітка

1

2

3

4

1

СТзОВ «Україна» (правонаступник колгоспу «Росія»)

1950 - 2001

Миколаївська с\р

2

СТзОВ «Стремільче»(к-п «Нове життя»)

1949-2004

Стремільчанська с\р

3

СТзОВ «Галичина» (к-п Кірова)

1948 - 2006

Сушнівська с\р

4

СТзОВ «Синьків» (к-п «Авангард»)

1948 - 2003

Синьківська с\р

5

СТзОВ «ім.. Ген. Тарнавського»

1947 - 2005

Барилівська с\р

6

СТзОВ «Стир»

1949 – 2003

Березівська с\р

7

СТзОВ «Агротех»( к-п «Нива)

1950 - 2005

Бишівська с\р

8

ПАФ «Куликів» (к-п Свердлова)

1948 - 2006

Куликівська с\р

9

ПАФ «Завидче»

1980 - 2005

Завидчанська с\р

10

ПП «Мієр»

1992-2012

Радехівська м\р

11

Державний заклад «Радехівська районна санітарно-епідеміологічна станція»

1982-2012

Радехівська м\р

12

ВАТ «Радехівспецмонтажсервіс»

1972 - 2012

Радехівська м\р

13

Відділ Держгеокадастру у Радехівському районі

2011-2015

Радехівська м\р

14

ТзОВ «РАДЕХІВМОЛОКО»

2011-2015(19)

Радехівська м\р

 


Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

На обліку в управлінні соціального захисту населення Радехівської райдержадміністрації перебуває 108 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них:

- 19 осіб, які належать до 1 категорії;

- 17 осіб, які належать до 2 категорії;

- 38 осіб, які належать до 3 категорії;

- 4 осіб, які працювали поза зоною відчуження;

- 1 особа – дружина померлого із числа ліквідатора, смерть якого пов’язана з

Чорнобильською катастрофою;

- 29 дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи належать такі компенсації та пільги:

- оплата додаткової відпустки громадянам 1 та 2 категорії строком 14 робочих днів (16 календарних днів) ;

- компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадянам, що належать до 1та 2 категорії постраждалих;

- одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

- одноразова компенсація сім’ям, які втратили годувальника та батькам померлого із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- щорічна допомога на оздоровлення особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи; учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до 1, 2 та 3 категорії; кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків; евакуйованим із зони відчуження у 1986р.;

- позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, віднесених до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою;

- виплата грошової компенсації замість путівки громадянам, віднесених до категорії 1, одному із батьків дитини з інвалідністю та особі, яка їх замінює;

- безплатне придбання ліків за рецептами лікарів та безплатне позачергове зубопротезування особам 1 та 2 категорії. Особам 3 категорії, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи ліки надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу;

- позачергове безплатне забезпечення автомобілем осіб з інвалідністю 1 групи незалежно від наявності медичних показань та осіб з інвалідністю 2 групи за наявності медичних показань;

- громадяни, віднесені до категорії 1 мають право на безплатний проїзд один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом;

- 50 % знижка плати за користування житлом, комунальними послугами у межах середніх норм споживання, телефоном.

На виконання «Програми соціального захисту населення Радехівського району на 2016-2020 роки» до 32-х роковин Чорнобильської катастрофи за рахунок коштів місцевого бюджету у 2018 році виплачена одноразова грошова допомога в сумі 52000,00 грн. 104 особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи по 500,00 грн. на 1 особу.

 

 

Головний спеціаліст у справах захисту населення

від наслідків Чорнобильської катастрофи та соціальних

послуг управління соціального захисту населення

Радехівської РДАГ.Носаль


Заробітна плата в «конверті» — забезпечене сьогодення, але небезпечне майбутнє

Відповідно до чинного пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітної плати, з якої сплачено єдиний соціальний внесок. Тобто, до страхового стажу при виході на пенсію зараховують лише ті періоди, за які повністю сплачені внески із заробітної плати не менше мінімального розміру.

Застосування нелегальних схем виплати заробітної плати перешкоджає проведенню соціальних реформ та негативно впливає на добробут кожного мешканця нашого району.

«Тіньова» заробітна плата, яка криється за офіційними трудовими відносинами і виплачується на рівні або нижче мінімальної, не може забезпечити великих за розміром пенсій або інших страхових виплат, навіть якщо вони сплачувалися упродовж всієї трудової діяльності десятки років. Тому легалізація заробітної плати і відповідальність страхувальника за своїх найманих працівників та нетерпимість до нелегальної зарплати і занятості з боку громадян, які наймаються на роботу - усе це є запорукою достойних пенсій та соціального спокою.

Найкращим способом контролю за своїми відрахуваннями із заробітної плати, за розміром своїх соціальних внесків є реєстрація на веб-порталі Пенсійного фонду України, яка дає можливість людині стежити за сплатою страхових внесків на її користь і, за необхідності, тиснути на роботодавця. Електронний портал постійно удосконалюється, щоб навіть не дуже досвідчений користувач міг легко розібратися в цьому ресурсі.

Для того, щоб зареєструватися на веб – порталі необхідно звернутись у відділ обслуговування громадян з паспортом та ідентифікаційним номером.

Пам’ятайте, що одержуючи зарплату в «конверті», ви сприяєте роботодавцю у порушенні законодавства та позбавляєте себе гідної пенсії в майбутньому, оскільки низька заробітна плата передбачає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії.

 


Начальник Радехівського відділу

обслуговування громадян (сервісний центр) Ірина Пелесь



16 квітня 2018 року, в управлінні соціального захисту населення Радехівської райдержадміністрації, відбулася комісія по наданню державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. На комісію було запрошено 5 жителів Радехівського району,  які звернулись до управління соціального захисту населення з заявами щодо  отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченій сімї. З даними особами члени комісії провели співбесіду з метою залучення їх до участі в пілотному проекті «Рука допомоги». Комісія одноголосно вирішила надати державну соціальну допомогу 5 заявникам.

[attachment=915: Паспорти бюджетних програм], [attachment=917:Паспорти бюджетни програм /1], [attachment=918: паспорти бюджетних програм/2]

 Шановні роботодавці! Звертаємо увагу: з першого січня 2018 року зростає розмір мінімальної заробітної плати!

бюджет України на 2018 рік. Цим закономвстановлено підвищення мінімальної зарплати з 1 січня до 3723 гривень.

З цього часу роботодавці зобов’язані щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше 3723 грн.

Якщо ж заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, то їм необхідно провести доплату до рівня мінімальної, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати.

Відповідно до частини 2 статті 3-1 Закону України «Про оплату праці», при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат.

Нагадуємо, що за недодержання мінімальних гарантій в оплаті праці передбачено застосування щодо суб’єкта господарювання штрафної санкції у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати за кожного працівника щодо якого вчинено порушення. При цьому, заходи щодо притягнення до відповідальності за таке порушення вживаються незалежно від факту його усунення в ході інспекційного відвідування (ст..265 КЗпП України, ПКМУ від 26.04.2017 №295).

          

 

Управління соціального

захисту населення

Радехівської райдержадміністрації  

  
Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

На обліку в управлінні соціального захисту населення Радехівської райдержадміністрації перебуває 108 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з них:

- 19 осіб, які належать до 1 категорії;

- 17 осіб, які належать до 2 категорії;

- 38 осіб, які належать до 3 категорії;

- 4 осіб, які працювали поза зоною відчуження;

- 1 особа – дружина померлого із числа ліквідатора, смерть якого пов’язана з 

  Чорнобильською катастрофою;

- 29 дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи.

Особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи належать такі компенсації та пільги:

- оплата додаткової відпустки громадянам 1 та 2 категорії строком 14 робочих днів (16 календарних днів) відповідно до пункту 22 частини першої статті 20, пункту 1  частини першої статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- компенсація за пільгове забезпечення продуктами харчування громадянам, що належать до 1та 2 категорії постраждалих відповідно до пункту 14 частини першої статті 20, пункту 6 частини першої статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», наказу Міністерства соціальної політики України від 23.01.2018р. № 75 «Про встановлення розмірів грошової компенсації вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на 2018 рік»;

- одноразова компенсація за шкоду, заподіяну здоров’ю, особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи, інших ядерних аварій та випробувань, учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, інших ядерних аварій, ядерних випробувань, військових навчань із застосуванням ядерної зброї; одноразова компенсація сім’ям, які втратили годувальника та батькам померлого із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою відповідно до статті 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів України від 14.05.2015р. № 285 «Про компенсаційні виплати особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- щорічна допомога на оздоровлення особам, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи; учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до 1, 2 та 3 категорії; кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків; евакуйованим із зони відчуження у 1986 році  відповідно до статті 48 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005р. № 562 «Про щорічну допомогу на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- позачергове щорічне безплатне забезпечення санаторно-курортними путівками громадян, віднесених до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою шляхом надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок через безготівкове перерахування санаторно-курортним закладам, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики відповідно до пункту 4 частини першої  статті 20, пункту 10 частини третьої статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 854 «Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок  санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- виплата грошової компенсації замість путівки громадянам, віднесених до категорії 1, одному із батьків дитини з інвалідністю та особі, яка їх замінює відповідно до пункту 4 статті 20, пункту 10 статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Порядку надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок  санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 854, постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017р. № 838 «Про розмір середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- безплатне придбання ліків за рецептами лікарів та безплатне позачергове зубопротезування особам 1 та 2 категорії відповідно до пункту 1 статті 20, пункту 2  статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998р. № 1303 «Про впорядкування безплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань», розпорядження голови Львівської облдержадміністрації від 05.03.2018р. № 185/0/5-18 «Про затвердження порядку використання коштів обласного бюджету на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Особам 3 категорії, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи ліки надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні 6 місяців не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015р. № 389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї»;

- позачергове безплатне забезпечення автомобілем осіб з інвалідністю 1 групи незалежно від наявності медичних показань та осіб з інвалідністю 2 групи за наявності медичних показань відповідно до пункту 13 статті 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- громадяни, віднесені до категорії 1 мають право на безплатний проїзд один раз на рік до будь-якого пункту України і назад автомобільним або повітряним, або залізничним, або водним транспортом (без врахування пересадок) відповідно до пункту 19 частини першої  статті 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- безплатне користування всіма видами міського та приміського транспорту для осіб 1 та 2 категорії відповідно до пункту 15 статті 20, пункту 9 статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- 50 % знижка плати за користування житлом, комунальними послугами у межах середніх норм споживання, телефоном відповідно до пункту 11 статті 20, пункту 4 статті 21 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи непрацездатним членам сім’ї годувальника, які були на його утриманні та дітям незалежно від того, чи були вони на утриманні годувальника відповідно до статті 52 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- виплата додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров’ю та щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи з урахуванням інших доходів не можуть перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність

відповідно до статті 53 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- дружинам (чоловікам), які втратили годувальника із числа учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, віднесених до категорії 1, пенсія з втратою годувальника призначається незалежно від причинного зв’язку смерті з Чорнобильською катастрофою відповідно до статті 53 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2017р. № 838 «Про розмір середньої вартості путівки для виплати грошової компенсації замість путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» грошова компенсація замість путівки у 2018 році становить 481,00 грн.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.01.2018р. № 31 «Про встановлення розміру грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам і закладам оздоровлення та відпочинку у 2018 році» розмір вартості путівки для громадян 1 категорії становить 6822,00 грн., для дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи – 13545,00 грн.

На черзі для забезпечення санаторно-курортним лікуванням у 2018 році перебуває 7 осіб, віднесених до категорії 1. У 2018 році постраждалі особи обрали санаторно-курортні заклади для лікування: ДП СКК «Моршинкурорт», ЛМЦСТПМРІ Міністерства соціальної політики України санаторій «Любінь Великий», ПрАТ «Трускавецькурорт» санаторій «Алмаз».

З державного бюджету по програмі КПКВК 2501200 «Соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» виділені кошти для забезпечення санаторно-курортним лікуванням 3 осіб 1 категорії в сумі 20466,00 грн.

З місцевого бюджету на виконання  «Програми соціального захисту населення Радехівського району на 2016-2020 роки» виділені кошти для забезпечення санаторно-курортним лікуванням особі 1 категорії в сумі 6822,00 грн. та кошти в сумі 54000,00 грн. для виплати матеріальної допомоги 108 громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

                                      

[attachment=898: Мінімальні розміри пенсій, доплат, підвищень, додаткової пенсії, компенсаційних виплат з 01.10.2017]

[attachment=874:Підтримка підприємницької ініціативи учасників АТО]

 


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 березня 2015 р. № 105

ПОРЯДОК
виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період

1. Цей Порядок визначає механізм виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період (далі - працівники), за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2501350 "Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період” (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінсоцполітики.
Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є:
Міністерство соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурні підрозділи з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - структурні підрозділи соціального захисту населення);
структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім мм. Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення).
3. Бюджетні кошти спрямовуються підприємствам, установам, організаціям на компенсацію витрат на виплату середнього заробітку працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу, не більше одного року (далі - компенсація).
4. Для виплати компенсації підприємство, установа або організація подає щомісяця до 15 числа органу соціального захисту населення звіт про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 1, погоджений районним (міським) військовим комісаріатом, який здійснював призов працівника на військову службу, в частині підтвердження призову та проходження військової служби, для подання до 19 числа їх копій, а також зведених звітів про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 2 структурним підрозділам соціального захисту населення.
Структурні підрозділи соціального захисту населення щомісяця до 23 числа подають відомості про загальний обсяг фактичних витрат на виплату середнього заробітку працівникам згідно з додатком 3 Мінсоцполітики для спрямування їм бюджетних коштів, що спрямовуються органам соціального захисту населення для перерахування підприємствам, установам, організаціям.
5. Обчислення середнього заробітку працівників здійснюється відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 р. № 100 (ЗП України, 1995 р., № 4, ст. 111).
6. Виплата компенсації проводиться підприємствами, установами, організаціями у строки, визначені статтею 115 Кодексу законів про працю України.
7. Оподаткування, нарахування і сплата єдиного соціального внеску на компенсацію проводяться відповідно до Податкового кодексу України і Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
8. Відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
9. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про виконання бюджетної програми та використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним вcolor: rgb(0, 0, 0);итрачанням здійснюються.

Додаток 1
до Порядку
ЗВІТ
про фактичні витрати на виплату середнього заробітку працівникам, призваним на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
_____________________________________________________________________
(найменування підприємства, установи, організації)
у _____________________ 20____ року
(місяць)
_____________________________________________________________________
(найменування і місцезнаходження органу соціального захисту населення)

Прізвище, ім’я та по батькові Посада (професія) Нарахована середня заробітна плата Найменування військового комісаріату, дата і номер наказу про призов, звільнення Примітка


М.П. Керівник _____________
(підпис) ________________________
(ініціали, прізвище)
Головний
бухгалтер _____________
(підпис) ________________________
(ініціали, прізвище)
Погоджено

М.П. Військовий
комісар _____________
(підпис) ________________________
(ініціали, прізвище)
"___”_______________ 20__ р.
 
 

Пільговий проїзд окремих категорій громадян

 

           Відповідно до Закону України «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України» від 28.12.2014 № 76-VІІІ з 1 червня 2015 року скасовується право окремих категорій громадян на безоплатний проїзд у міському та приміському транспорті.

           Зазначені зміни стосуються ветеранів праці, дітей війни, учасників війни, жертв нацистських переслідувань, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, інвалідів ІІІ групи та інших.

           Разом з цим, постановами Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354 «Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» і від 16.08.1994 № 555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 1993 р. № 354» передбачено право пенсіонерів за віком і інвалідів на безкоштовний проїзд на міському пасажирському транспорті загального користування (крім метрополітену і таксі) та приміських маршрутах.

             Таким чином, особи, які належать до учасників війни, жертв нацистських переслідувань, дітей війни, ветеранів праці з 1 червня 2015 року зможуть реалізовувати своє право на безоплатний проїзд у міському та приміському транспорті відповідно до зазначених урядових рішень, як пенсіонери за віком або інваліди.

    

Залежність пенсії від страхового стажу та легальної заробітної плати

Законом України «Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування» передбачено, що страховий стаж – це період, протягом якого особа підлягає загальнообов‘язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не менше, ніж мінімальний страховий внесок. Тобто, якщо працівнику нарахована заробітна плата не менше законодавчо встановленого мінімального рівня  і з неї сплачено страхові внески до Пенсійного фонду України (а з 01.01.2011 року – єдиний соціальний внесок відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”),то такий місяць повністю враховується в страховий стаж  і заробітна плата за цей місяць враховується для обчислення пенсії.

Якщо ж сума нарахованої заробітної плати з якої сплачені внески менша за мінімальний рівень, страховий стаж становить неповний місяць і обчислюється пропорційно нарахованій заробітній платі.

До відома: мінімальний страховий внесок на 2013 рік розраховувався  виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої Законом України "Про Державний бюджет України на 2013 рік”, і становив: з 1 січня 2013 року по 30 листопада 2013  –403 грн. 74 коп.; з 1грудня  2013 року – 428 грн. 74коп.

Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати "в конвертах” без сплати страхових внесків і нарощування заборгованості як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків) , то періоди, за які не сплачені внески," випадають” із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці. Бажаючи уникнути зайвих, на їхню думку витрат, видають працівникам зарплату готівкою. У цьому випадку йдеться про "тіньові” заробітки, з яких не утримуються податки та не здійснюються відрахування до Пенсійного фонду.

Той, хто отримує "тіньову" зарплату позбавлений оплати тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною, допомоги по вагітності та пологах; виплати допомоги у зв’язку з втратою непрацездатності у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; виплати допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи; одержання пристойної пенсії в старості, по інвалідності та інших випадках, передбачених законодавством. Крім того, нелегальна робота - це відсутність захисту від незаконного звільнення, гарантії на безпечні і здорові умови праці, гарантованого права на відпочинок.


Про надання населенню житлових субсидій

 Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 „Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування” затверджено соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами для надання пільг та субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, а також внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848, згідно з якими:

- комісії позбавляються права приймати рішення про надання субсидії на збільшену понад норму площу житла;

- передбачається враховувати дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб, які зареєстровані на житловій площі і декларують відсутність доходу, або доходи яких менше прожиткового мінімуму;

- субсидія надаватиметься одному із зареєстрованих членів домогосподарства, на якого відкрито особовий рахунок (раніше субсидія на загальних підставах призначалася лише власнику житлового приміщення);

- для осіб, які перебувають у шлюбі, зареєстровані і проживають окремо субсидія призначається на соціальну норму житла (раніше субсидія призначалася без урахування додаткових 10,5 кв. м. на сім’ю);

- сума субсидії, яку органами соціального захисту населення переказано на рахунки виконавців/виробників житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості в розмірі соціальних нормативів і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується виконавцем/виробником як оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період;

- субсидія призначається виходячи із соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами, і перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється.

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги. Кількість осіб визначається на початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії.

У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, які фактично в ньому проживають за наявності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих (працюють або навчаються в іншому регіоні, перебувають на лікуванні чи в місцях позбавлення волі).

Субсидія розраховується виходячи з 13,65 кв. м. володіння чи користування загальною площею житла на особу та додатково 35,22 кв. м. на сімю.

За призначенням субсидії на оплату житлово-комунальних послуг необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації. До заяви та декларації подаються довідки про доходи.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та природного газу, що використовуються для індивідуального опалення, надається на опалювальний період починаючи з місяця звернення за її призначенням.

Субсидія на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік.

Громадяни, які отримують субсидію на оплату житлово-комунальних послуг зобов’язаніщомісячно сплачувати обов’язкову частку платежу. У разі несплати відповідної частки житлово-комунальних послуг надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припиняється. Громадяни набуваютьправо на її призначення на наступний період після подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання субсидії.

 

Субсидія не призначається, якщо:

- серед зареєстрованих на житловій площі є працездатні особи, які не працюють, не вчаться протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії та не перебувають на обліку у службі зайнятості як такі, що шукають роботу;

- власник або особа, що зареєстрована разом з ним здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення (будинок);

- у володінні зареєстрованих на житловій площі або членів їх сімей є додаткове житлове приміщення, загальна площа яких у сумі перевищує встановлену соціальну норму житла

- мають у своєму володінні чи володінні їх дружин більше одного транспортного засобу, при цьому не враховуються транспортні засоби, які не є об’єктами оподаткування, та транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації більше як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску;

- будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив значну покупку або оплатив послуги на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.

Однак, при райдержадміністрації на постійній основі працює комісія, яка вирішує питання призначення житлової субсидії, як виняток, враховуючи всі обставини, що склалися в сім’ї.

Надання раніше призначеної субсидії припиняється, якщо громадяни приховали або свідомо подали невірні дані. У такому разі сума надміру виплаченої субсидії повертається на рахунки управління соціального захисту населення. У разі, коли добровільно не повернута ця сума переплати, питання про її стягнення вирішується у судовому порядку. 

 

Відпустки без збереження заробітної плати

Відповідно до раніше діючої частини другої статті 26 Закону України «Про відпустки» від 15 листопада 1996 року № 504/96-ВР (далі — Закон № 504) у порядку, визначеному колективним договором, власник або уповноважений ним орган у разі простою підприємства з не залежних від працівників причин міг надавати відпустку без збереження заробітної плати або з частковим її збереженням. Ця норма вилучена на підставі Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про відпустки» від 2 листопада 2000 року № 2073-III.

Залишилася лише частина перша статті 26 Закону № 504, в якій передбачено, що за сімейними обставинами та з інших причин працівникові може надаватися відпустка без збереження заробітної плати на строк, обумовлений угодою між працівником та роботодавцем, але не більше 15 календарних днів на рік.

Серед правознавців і представників трудових колективів підприємств не існує єдиної думки щодо оцінки зазначених змін у законодавстві про відпустки. Одні вважають відміну цих відпусток прогресом у врегулюванні питань зайнятості, захистом прав та законних інтересів працівників, інші — недоречним заходом з урахуванням сучасної економічної кризи на багатьох підприємствах. У будь-якому випадку слід пам’ятати, що тлумачити нормативно-правовий акт має право орган, який його розробив, або Конституційний Суд України. Відповідно до Положення про Міністерство праці та соціальної політики України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року № 1543, роз’яснення з питань праці, зайнятості та соціального захисту населення надає Міністерство праці та соціальної політики України, тому довільне тлумачення питання надання відпусток без збереження заробітної плати не допускається.

Надання відпусток без збереження заробітної плати з ініціативи роботодавців порушує права та законні інтереси працівників. У статті 9 КЗпП України зазначається, що умови договорів про працю, які погіршують становище працівників порівняно із законодавством України про працю, є недійсними. А це означає, що навіть згода чи прохання працівників надати їм такі відпустки теж є нnbsp;едійсними, тим паче відправлення їх у довгострокові неоплачувані відпустки.

На сьогодні відповідно до законодавства відпустки без збереження заробітної плати можуть надаватися за сімейними обставинами строком не більше 15 календарних днів на рік на підставі статті 26 Закону № 504. Окрім цього, ще можна надати відпустки без збереження заробітної плати у випадках, передбачених статтею 25 Закону № 504, але для цього мають існувати певні обставини. Розширеному тлумаченню норми статей 25 і 26 Закону № 504 не підлягають.

Простій та порядок оплати часу простою

Простій — це призупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (частина перша ст. 34 КЗпП).

У статті 113 КЗпП встановлено, що час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

Про початок простою, крім простою структурного підрозділу чи всього підприємства, працівник повинен попередитироботодавця або бригадира, майстра, інших посадових осіб. За час простою, коли виникла виробнича ситуація, небезпечна для життя чи здоров’я працівника або людей, які його оточують, і навколишнього природного середовища не з його вини, за ним зберігається середній заробіток.

Саме цих виплат не отримують працівники під час відпусток без збереження заробітної плати, які необґрунтовано надаються у зв’язку з фінансовими та іншими труднощами підприємств, що і є порушенням прав та законних інтересів працівників.

 Не оплачується час простою з вини працівника (частина четверта ст. 113 КЗпП).


 

Рекомендації щодо змісту колективних угод

    З метою виконання листа Міністерства соціальної політики України від 27.05.2014 №5367/0/14-14/18 управління соціального захисту населення Радехівської райдержадміністрації інформує наступне.

   Чинною Генеральною угодою про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2010-2014 роки, передбачено вирішення питання щодо соціального захисту окремих категорій громадян ( пункти 3.25, 4.5,4.6,5.14).

    З огляду на зазначене та згідно з нормами законодавства рекомендуємо включати до колективних угод положень стосовно:

- забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків (стаття 18 Закону України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»);

- соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку (Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»);

- профілактики ВІЛ – інфекції/СНІДу та туберкульозу у виробничому середовищі та недопущення випадків дискримінації працівників із такими захворюваннями.

 

Інформація

щодо нової  адресної програми Уряду для соціальної підтримки малозабезпечених сімей при оплаті житлово-комунальних послуг

(компенсація додаткових витрат сімей)

 

1. Право на призначення компенсації мають сім'ї, середньомісячний сукупний дохід яких (за попередні шість місяців) не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім’ї. Прожитковий мінімум сім’ї дорівнює сумі прожиткових мінімумів для кожного члена сім’ї (відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення).

Приклад: сім’я з чотирьох осіб (чоловік, дружина, одна дитина віком до 6 років, а друга - від 6 до 18 років). Заробітна плата чоловіка та його дружини складає 4500 грн. на місяць. Прожитковий мінімум для сім'ї становить 4764 грн. (1218 грн.*2 особи + 1286 грн. + 1032 грн.). Дохід сім'ї менший за прожитковий мінімум для сім'ї. Сім'я має право на компенсацію.

 

2. Для призначення компенсації потрібно звернутися із відповідною заявою до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації.

У 10-денний термін після подання заяви заявнику надсилається повідомлення щодо прийнятого рішення про призначення компенсації та її розмір.

 

3. Для призначення компенсації разом із заявою необхідно надати:

3.1. Довідку про склад зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб

3.2.Довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні (будинку).

 

4. Розмір компенсації визначається як різниця між розміром плати за послуги (у межах норм споживання) після підвищення цін і тарифів та розміром відповідного платежу, який сім’я сплачувала до зміни цін і тарифів на послуги.

Приклад: до підвищення цін і тарифів на природний газ і теплову енергію (до 1 травня 2014 року) сім’я сплачувала за ці послуги 300 грн. на місяць, а після підвищення – 400 грн. Розмір щомісячної компенсації становить 100 гривень.

 

5. Компенсації розраховується з місяця звернення за її наданням до завершення опалювального періоду 2014-2015 року

Розмір призначеної компенсації перераховується щомісяця підприємствам, що надають комунальні послуги, і зараховується на особові рахунки заявника.

 

ВАЖЛИВО:

Компенсація надається на безповоротній основі, її отримання не пов’язане із зміною форми власності житла і не тягне за собою таку зміну.

Для одержання компенсації сім’я має сплачувати свою частину платежу за комунальні послуги, у іншому випадку - надання компенсації припиняється. 

 

       

  Про порядок надання відпусток

 

Загальна тривалість щорічних основної і додаткової від­пусток не може перевищувати 59 календарних днів, а для працівників, зайнятих на підземних гірничих роботах, — 69 календарних днів.  Щорічні додаткові відпустки надаються понад щорічні основні відпустки на одній із підстав, обраних працівником. Порядок надання додаткових відпусток на кількох підставах запроваджується Кабінетом Міністрів України.Такі відпустки на бажання працівника можуть надаватися одночасно із щорічною основною відпусткою або окремо.Щорічні основна і додаткова відпустки надаються праців­никові з таким розрахунком, щоб їх було використано, як правило, до закінчення робочого року.Право працівникові на щорічні основну і додаткову відпус­тки повної тривалості в перший рік роботи надається після закінчення 6 місяців безперервної роботи на цьому підпри­ємстві, в установі, організації.У разі надання працівникові таких відпусток до закінчен­ня 6-місячного терміну безперервної роботи їхня тривалість визначається пропорційно відпрацьованому часу.Щорічні відпустки повною тривалістю до закінчення 6-місячного терміну безперервної роботи в перший рік роботи на бажання працівника надаються:

— жінкам — перед відпусткою у зв'язку з вагітністю та по­логами або після неї, а також жінкам, які мають двох і більше дітей віком до 15 років або дитину-інваліда;

— інвалідам;

— особам віком до 18 років;

— чоловікам, дружини яких перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю і пологами;

— особам, звільненим після проходження строкової війсь­кової або альтернативної (невійськової) служби, якщо після звільнення зі служби їх було прийнято на роботу протягом З місяців, не враховуючи часу переїзду на постійне місце про­живання;

— сумісникам — одночасно з відпусткою за основним міс­цем роботи;

— працівникам, які успішно навчаються в навчальних за­кладах і бажають приєднати відпустку до часу складання іспитів, заліків, написання дипломних, курсових, лаборатор­них та інших робіт, передбачених навчальною програмою;

— працівникам, які не використали на попередньому місці роботи цілком або частково щорічну основну відпустку і не отримали за неї грошової компенсації;

— працівникам, які мають путівку (курсівку) на санаторно-курортне (амбулаторно-курортне) лікування;

— батькам-вихователям дитячих будинків сімейного типу;

— в інших випадках, передбачених законодавством, ко­лективним або трудовим договором.

Щорічні відпустки за другий і наступні роки роботи мо­жуть бути надані працівникові в будь-який час відповідного робочого року.

       Черговість надання відпусток визначається графіками, що підтверджуються власником або уповноваженим ним орга­ном і профспілковим комітетом за погодженням із профспіл­ковим або іншим уповноваженим на представництво трудо­вим колективом органом, і доводиться до відома всіх праців­ників. При упорядкуванні графіків враховуються інтереси виробництва, особисті інтереси працівників і можливості для їхнього відпочинку.Конкретний період надання щорічних відпусток у межах, установлених графіком, погоджується між працівником і власником або уповноваженим ним органом, зобов'язаним повідомити працівникові про дату початку відпустки не піз­ніше як за 2 тижні до встановленого графіком терміну.Власник або уповноважений ним орган зобов'язаний вести облік відпусток, наданих працівникам. Деяким категоріям працівників щорічні відпустки надаються на їхнє бажання в зручний для них час. Такі пільги мають:

— особи віком до 18 років;

— інваліди;

— жінки — перед відпусткою у зв'язку з вагітністю та по­логами або після неї;

— жінки, які мають 2 і більше дітей віком до 15 років або дитину-інваліда;

— самотні матері (батьки), які виховують дитину без бать­ка ( style=матері), опікуни, піклувальники або інші самотні особи, котрі фактично виховують одного або більше дітей віком до 15 років за відсутності батьків;

— дружини (чоловіки) військових;

— ветерани праці й особи, які мають особливі трудові за­слуги перед Батьківщиною;

— ветерани війни, особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, а також особи, на яких поширюється чин­ність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їхнього соціального захисту";

— батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу;

— в інших випадках, передбачених законодавством, ко­лективним або трудовим договором.Керівним, педагогічним, науковим, науково-педагогічним працівникам, спеціалістам установ освіти щорічні відпустки повної тривалості в перший і наступні робочі роки надаються в період літніх канікул незалежно від часу прийняття їх на роботу.Працівникам, які навчаються в навчальних закладах без відриву від виробництва, щорічні відпустки на їхнє бажання приєднуються до часу проведення настановчих занять, вико­нання лабораторних робіт, складання заліків та іспитів, до часу підготування і захисту дипломного проекту й інших робіт, передбачених навчальною програмою.Працівникам, які навчаються в середніх загальноосвітніх вечірніх школах, класах, групах з очною, заочною формами навчання при загальноосвітніх школах, щорічні відпустки на бажання цих працівників надаються з таким розрахунком, щоб їх можна було використати до початку занять у цих за­кладах.Працівникам художньо-постановочної частини і творчим працівникам театрів щорічні відпустки повної тривалості на­даються в літній період наприкінці театрального сезону неза­лежно від часу прийняття на роботу.Щорічну відпустку на вимогу працівника має бути перене­сено на інший період у разі

— порушення власником або уповноваженим ним органом терміну повідомлення працівнику про час надання відпустки;

— невчасної виплати працівникові заробітної плати за час щорічної відпустки.

Щорічну відпустку має бути перенесено на інший час або продовжено у разі:

— тимчасової непрацездатності працівника, засвідченої в установленому порядку

— виконання працівником державних або громадських обов'язків, якщо відповідно до законодавства він підлягає звільненню на цей час від основної роботи зі збереженням за­робітної плати;

— настання терміну відпустки у зв'язку з вагітністю та по­логами;

— збігу щорічної відпустки з відпусткою у зв'язку з на­вчанням.

Щорічну відпустку з ініціативи власника або уповноваже­ного ним органу як виняток може бути перенесено на інший час тільки за письмовою згодою працівника і за погодженням із профспілковим або іншим уповноваженим на представниц­тво трудовим колективом органом, якщо надання щорічної відпустки в раніше обумовлений період може несприятливо відобразитися на нормальному процесі роботи підприємства (організації) і за умови, що частину відпустки тривалістю не менше 24 календарних днів буде використано в поточному ро­бочому році.У разі перенесення щорічної відпустки новий термін її на­дання встановлюється за погодженням між працівником і власником або уповноваженим ним органом. Якщо причини, які зумовили перенесення відпустки на інший період, наста­ли під час її використання, то невикористана частина щоріч­ної відпустки надається після закінчення дії причин, що пе­рервали її, або за погодженням сторін переноситься на інший час, однак не пізніше ніж за 12 місяців після закінчення робо­чого року, за який надається відпустка.Забороняється ненадання щорічних відпусток повної трива­лості протягом 2 років підряд, а також ненадання їх протягом робочого року особам віком до 18 років і працівникам, котрі мають право на щорічні додаткові відпустки за роботу в шкід­ливих і важких умовах або з особливим характером праці.

Щорічну відпустку на прохання працівника можна роз­поділити на частини будь-якої тривалості за умови, що основ­на безперервна її частина буде становити не менше 14 кален­дарних днів.Невикористану частину щорічної відпустки необхідно на­дати працівникові, як правило, до закінчення робочого року, однак не пізніше ніж за 12 місяців після закінчення робочого року, за який надається відпустка.Відкликання із щорічної відпустки допускається за згодою працівника тільки для запобігання стихійному лихові, уник­нення виробничої аварії або негайного уnbsp;сунення їхніх наслід­ків, для відвернення нещасних випадків, простою, загибелі або псування майна підприємства (організації) із дотриман­ням умови, що основна безперервна частина відпустки буде становити не менше 14 календарних днів (ст. 12 Закону Украї­ни "Про відпустки"). Надання або зменшення тривалості відпустки оформляєть­ся наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу.


Для ветеранів
Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років
створюють паспорти соціальних потреб

 

Управління соціального захисту населення Радехівської РДА повідомляє, що в районі розпочата робота щодо створення Паспорта соціальних потреб ветерана.

Ця робота є однією з новацій державної соціальної політики.

З метою своєчасного визначення соціально-побутових потреб та потреб у медичній допомозі ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, жертв нацистських переслідувань та сімей загиблих (померлих) воїнів управління  соціального захисту населення спільно з представниками Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), Радехівським районним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді активно працюють над створенням Соціального паспорта на кожного ветерана війни.

         На сьогоднішній день згідно з даними ЄДАРП в районі налічується 1789 ветеранів війни.

Дана робота є надзвичайно трудомістка, відповідальна і повинна бути завершена до 1 квітня 2014 року. Тому, всі працівники соціальних служб, які залучені до цієї роботи на сьогоднішній день активно працюють над створенням соціальних паспортів ветеранів.

Для визначення потреб ветеранів буде використовуватися інформація, що міститься в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ),  в базі Пенсійного фонду, отримана шляхом опитування ветеранів.

 

 



  Про добровільну сплату єдиного соціального внеску

 

Статтею 10 Закону України від 08.07.2010 р. №2464 "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальнестрахування" визначено перелік платників, які не підлягають окремим видам загальнообов'язкового державного соціального страхування, але мають право на добровільну сплату єдиного внеску.

До таких категорій належать:

По-перше. Фізичні особи – підприємці, в тому числі і ті які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які забезпечують себе роботою самостійно (незалежна професійна діяльність).

По-друге. Члени фермерського господарства, особистого селянського господарства, які мають право бути добровільно застрахованими у системі соціального страхування .

По-третє. Громадяни України, які працюють за межами України і мають право на добровільну участь у загальнообов'язковому державному соціальному страхуванні:

Вищезазначені категорії осіб можуть укласти угоди про добровільне страхування на період їх дії не менше одного календарного року. Для укладення угоди про добровільне страхування необхідно подати  заяву встановленого зразка до органу Пенсійного фонду за місцем проживання та перелік визначених Законом необхідних документів. Зазначені у заяві відомості перевіряються Пенсійним фондом і в термін не пізніше ніж 30 календарних днів з дня одержання заяви укладається угода про добровільну участь у системі загальнообов'язкового державне соціального страхування.

Детальна інформація в управлінні ПФУ в Радехівському районі, вул.Л.Українки , 10. т.2-33-66.


 


Вітаємо Вас на офіційному сайті Радехівської районної державної адміністрації!

Радехівський район розташований у північній частині Львівської області і в сьогоднішніх межах утворений в 1965 році. Територія району становить 1144 квадратних кілометри, населення – 48,46 тисячі осіб. Усього в районі 71 населений пункт.

Веб-ресурси

    pres

    vru

    pgi

    grom

    mrd

    loda

    pkrnenn

    ipl

    sdsg

    112

    pdpn

    pdpn

    pdpn