Навігація

Останні фото

Календар

    «    Квітень 2020    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930 
Радехівська РДА » Новини Радехівщини » Фонд соцстраху з 1 жовтня 2018 року запроваджує нову систему фінансування лікарняних листків

Фонд соцстраху з 1 жовтня 2018 року запроваджує нову систему фінансування лікарняних листків

В рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО»

Радехівське бюро правової допомоги консультує

Фонд соцстраху з 1 жовтня 2018 року  запроваджує нову систему

фінансування лікарняних листків.


         З метою зменшення ризику затримок у виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам та збільшення контролю за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб, правлінням Фонду було затверджено Постанову №12 «Про затвердження порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою праце-здатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України».

     Новий Порядок встановлює механізм взаємодії робочих органів виконавчої дирекції Фонду із роботодавцями для забезпечення застрахованих осіб належними та своєчасними виплатами їм матеріального забезпечення.

    З 1 жовтня 2018 року Порядок вводить у дію нову форму заяви-розрахунку та запроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про проведення виплат застрахованим особам шляхом надання до робочих органів Фонду повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

     У разі настання у застрахованої особи страхового випадку, пов’язаного з тимчасовою втратою працездатності, комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства, з урахуванням вимог Положення про комісію (уповноваженого) із страхування з тимчасової втрати працездатності, на підставі поданих документів, передбачених ст. 31 Закону, приймає рішення про призначення матеріального забезпечення застрахованій особі.

    Не пізніше 5 робочих днів від дати прийняття комісією із соціального страхування рішення про призначення допомоги, страхувальник-роботодавець повинен сформувати заяву-розрахунок, яка містить інформацію про нараховані суми матеріального забезпечення застрахованим особам, та подати у двох примірниках до робочого органу Фонду.

     Слід  відзначити, що заява-розрахунок може подаватися як в паперовому, так і надсилатися в електронному вигляді із застосуванням ЕЦП. При подачі документу в електронному вигляді у роботодавця має зберігатися роздрукований екземпляр.

           Для упередження можливих помилок при визначенні роботодавцем суми матеріального забезпечення, робочий орган Фонду до прийняття рішення про проведення фінансування здійснюватиме попередній контроль щодо правильності нарахування виплат. Перевірка інформації буде здійснюватися за допомогою звірки даних, наведених роботодавцем у заяві-розрахунку, з відомостями, що містяться у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, даними про сплату ЄСВ. За потреби робочий орган Фонду має право здійснювати обмін інформацією зі страхувальником-роботодавцем шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві.

      У разі виявлення помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з відповідними рекомендаціями щодо їх усунення.

     Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами, фінансування заяви-розрахунку або надання обґрунтованої відмови у її прийнятті здійснюється робочими органами Фонду або їх відділеннями протягом десяти робочих днів після надходження заяви-розрахунку.

      Після проведення виплат матеріального забезпечення застрахованим особам, роботодавець протягом місяця з дня проведення  таких виплат має надіслати до робочого органу Фонду повідомлення про проведення виплат за формою, визначеною Порядком.  Повідомлення може бути надіслано в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису або надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення
Друк

 

Телефони гарячих ліній, за якими ви можете отримати актуальну інформацію та перевірені дані про заходи у регіоні по недопощуенню поширення коронавірус COVID-19:

- Керівник робіт Штабу з ліквідації надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру в Радехівському районі, першого заступника голови Радехівської РДА Назара Жолобовича:
+38 063 930 06 10

- Начальник Штабу з ліквідації надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру в Радехівському районі, керівника апарату Радехівської РДА Степана Вавреньчука:
+38 067 255 67 65

 


Вітаємо Вас на офіційному сайті Радехівської районної державної адміністрації!

Радехівський район розташований у північній частині Львівської області і в сьогоднішніх межах утворений в 1965 році. Територія району становить 1144 квадратних кілометри, населення – 48,46 тисячі осіб. Усього в районі 71 населений пункт.

Веб-ресурси

    pres

    vru

    pgi

    grom

    mrd

    loda

    pkrnenn

    ipl

    sdsg

    112

    pdpn

    pdpn

    pdpn