Навігація

Останні фото

Календар

    «    Липень 2020    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031 
Радехівська РДА » Інформація » Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану заводу ТзОВ «Радехівський цукор»

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану заводу ТзОВ «Радехівський цукор»

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Детального плану заводу ТзОВ «Радехівський цукор» за межами с. Павлів Радехівського району Львівської області Загальні положення 1. Замовник CEO Радехівська районна державна адміністрація (проспект Відродження, 3, м. Радехів, Львівська область, 80200). ЄДРПОУ: 04056380 2. Вид та основні цілі документу державного планування Детальний план заводу ТзОВ «Радехівський цукор» за межами с.Павлів Радехівського p-ну Львівської області розробляється на замовлення Радехівської районної державної адміністрації. В проекті опрацьовується планувальне рішення використання та забудови території орієнтовною площею 51,8824 га. Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка визначає функціональне призначення, параметри забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єкту будівництва, формування принципів планувальної організації забудови, уточнення в більш крупному масштабі положень схеми планування території району, визначення планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними та санітарногігієнічними нормами, формування пропозицій щодо можливого розташування об’єкту з користування надрами в межах однієї проектної території із дотриманням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства з метою залучення інвестицій згідно інтересів територіальної громади, заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно п.4.1. ДБН Б. 1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; визначення містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки. Метою даного проекту є : - деталізація і уточнення у більш крупному масштабі положень генерального плану с. Павлів, схеми планування території Радехівського району; - визначення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції, параметрів забудови та ландшафтної організації існуючої території заводу; - формування принципів планувально-просторової організації забудови; - встановлення червоних ліній та ліній регулювання забудови; - виявлення та уточнення територіальних ресурсів для містобудівного використання; - визначення містобудівних умов та обмежень на земельну ділянку; - обґрунтування потреб та містобудівний розрахунок утворення нових земельних ділянок і визначення їх цільового призначення, відображення існуючих земельних ділянок та їх функціонального використання; - визначення усіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами; - визначення усіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами; - визначення потреб в підприємствах та установах обслуговування, місць їх розташування; - забезпечення комплексності забудови та комплексної реконструкції території; - визначення доцільності, обсягів, послідовності реконструкції забудови; - сприяння поліпшенню стану навколишнього середовища; - створення належних умов охорони і використання об’єктів культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду, інших об’єктів, що підлягають охороні відповідно до законодавства; - визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо: інженерної підготовки території; створення транспортної інфраструктури та інженерного забезпечення територій; розміщення будівель і споруд всіх видів; організації транспортного і пішохідного руху; розміщення місць паркування транспортних засобів; охорони та поліпшення стану навколишнього середовища; комплексного благоустрою та озеленення; використання підземного простору, тощо. Проект розроблятиметься відповідно до: - Земельного, Водного та Лісового кодексів України; - Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - Закону України «Про відходи»; - Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; -Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; - Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»; -Закону України «Про природно-заповідний фонд України»; - Закону України «Про екологічну мережу України»; - Закону України «Про охорону земель»; - Закон України «Про рослинний світ»; - Закону України «Про тваринний світ»; - Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку»; -ДБН Б. 1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту»; - ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій»; - ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; -ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»; -ДСП - 173 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»; - ДБН Б.2.4-1-94 «Планування і забудова міських поселень В геолого-структурному відношенні район робіт розташований у південно-східній частині Західно-Європейської платформи складеної породами палеозою, мезозою і кайнозою. Для характеристики геологічної будови зони розвитку прісних вод, що являються об'єктом вивчення, практичне значення мають тільки відклади верхньої крейди, неогенну і четвертинні. Більш древні породи занурені на значні глибини, характеризуються уповільненою циркуляцією в них вод і некондиційним хімічним складом. Клімат району помірно-континентальний з порівняно м'якою зимою, довготривалою вологою весною і теплою сухою осінню. Середньорічна температура повітря - + 7 ,с. Найхолодніший місяць січень (середня температура +17 С). За кількістю опадів район відноситься до помірного зволоження. Середньорічна сума опадів складає 729 мм при мінімальній кількості опадів в січні-лютому (77-65 мм) і максимальній в червні і липні - 200-220 мм. Постійний сніговий покрив встановлюється в другій-третій декаді грудня, а сходить сніг у другій-третій декаді березня. Середня багаторічна вологість повітря по роках змінюється дуже мало і складає 78-80 %. Найбільші річки Радехівського району - Західний Буг з притоками Білостоком та Холоївкою і Стир з притоками Березівкою, Радославкою, Судилівкою. Річки Жовківського району належать до басейну Західного Бугу - Рата з Пануючі напрямки вітрів - західний і південно-західний (взимку), західний і північно-західний (влітку). Середня швидкість вітру складає 2,5-4 м/с. Ґрунти перегнійно-карбонатні. У долинах приток Західного Бугу і Стиру - великі торф’яні масиви. В західній частині району залягають поклади кам'яного вугілля. Велику частину території, майже 25 відсотків, займають ліси, переважно соснові, дубові. Особливо цінних земель на території сільської ради немає. На стан навколишнього середовища негативно впливає відсутність централізованого водопостачання для всього села, планової організації очистки території села та утилізації твердих відходів, також не виконаний в повному обсязі благоустрій на вулицях села. Стан навколишнього середовища вважається задовільним, таким що вимагає додаткових заходів по інженерній підготовці території, а саме: організації СЗЗ та благоустрою території. 4. Ймовірні наслідки а) Оновлення Детального плану заводу ТзОВ «Радехівський цукор» за межами с.Павлів Радехівського р-ну Львівської області не матиме значного впливу на довкілля та здоров’я населення, геологічне середовище, на флору та фауну. Детальний план розробляється з урахуванням природо-кліматичних умов, існуючого рельєфу території, особливостей прилеглої території та забудови, з дотриманням технологічних та санітарних розривів, з урахуванням взаємозв’язків основних та допоміжних споруд. До можливих впливів майбутнього будівництва на навколишнє середовище є повітряне, водне середовище та ґрунти. Вплив планової діяльності на навколишнє середовище, що виявляється у виділенні в атмосферне повітря забруднюючих речовин відсутній та не може призвести до зміни кліматичних умов. Зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з відсутністю активних масштабних впливів планової діяльності (значних виділень теплоти, вологи, тощо) не відбудеться. Негативні ендогенні та екзогенні процеси, явища природного та техногенного походження (тектонічні, сейсмічні, зсувні, селеві, зміни напруженого стану і властивостей масивів порід, деформації земної поверхні) не передбачаються. Зміни, які чинять шкідливі впливи на ґрунтовий шар не відбудуться зважаючи на відповідні проектні заходи. З метою покращення стану навколишнього середовища проектом передбачається ряд планувальних та інженерних заходів, до яких відносяться: Заходи, що впливають на всі компоненти середовища і в цілому покращують санітарно-гігієнічні умови: - проведення забудови згідно з наміченим функціональним зонуванням; - інженерна підготовка території - вертикальне планування та регулювання поверхневого стоку, благоустрій об’єктів, влаштування твердого покриття доріг; - проектом передбачається організація роздільного збору побутових відходів із наступним використанням і утилізацією. - інженерний благоустрій території - централізоване каналізування, санітарне очищення. В цілому відзначається позитивний вплив запланованої діяльності на соціальні умови та задоволення потреб місцевого населення. б) Ділянки з природоохоронним статусом відсутні. Щодо обмежень за вимогами охорони об’єктів археологічної спадщини необхідне розроблення та дотримання рекомендацій щодо збереження таких об’єктів. в) Зважаючи на географічне положення с. Павлів, транскордонні наслідки реалізації проектних рішень детального плану для довкілля приграничних територій, у тому числі здоров’я населення, не очікуються. 5. Розгляд альтернатив Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності. Вибір проведено з урахуванням техніко-економічних міркувань та з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціальноекономічного розвитку району. Також розглянуто альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об’єкту будівництва та територіального розміщення об’єкту планової діяльності. 6. Під час розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію - доповіді про стан довкілля. - статистичну інформацію. - фонові та лабораторні дослідження стану довкілля. - дані моніторингу стану довкілля. - оцінку впливу на довкілля планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля. - пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території. З огляду на характер такого виду документації як детальний план, ключовим завданням у виконанні СЕО проекту є методи стратегічного аналізу, насамперед аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зав’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень детального плану. Застосування цільового аналізу при проведенні СЕО дозволить встановити відповідність рішень детального плану загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я та населення середовища існування. 7. Заходи, для запобігання, зменшення та пом ’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків від планової діяльності, комплекс яких включає: - ресурсозберігаючі заходи - збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.; - планувальні заходи - функціональне зонування, організація санітарнозахисних зон, озеленення території та ін.; - охоронні заходи - моніторинг території зон впливу планової діяльності. Окрім того, оцінити обмеження будівництва об’єкту за умовами навколишнього природного, соціального, техногенного середовища та обсяг інженерної підготовки території, необхідний для дотримання умов безпеки навколишнього середовища. 8. Зміст звіту про стратегічну екологічну оцінку Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку визначається статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» і складається з наступних розділів: - основні цілі генерального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування; - характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); - характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); - екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень); - зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території; - опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових, постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків - заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання генерального плану міста; обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки); - заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання генерального плану міста для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. - резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію Орган до якого подаються зауваження та пропозиції Радехівська районна державна адміністрація (проспект Відродження, 3, м. Радехів, Львівська область, 80200). Строки подання 15 днів з дня публікації заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку»). Просимо надати зауваження та пропозиції.
Друк

 

Телефони гарячих ліній, за якими ви можете отримати актуальну інформацію та перевірені дані про заходи у регіоні по недопощуенню поширення коронавірус COVID-19:

- Керівник робіт Штабу з ліквідації надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру в Радехівському районі, першого заступника голови Радехівської РДА Назара Жолобовича:
+38 063 930 06 10

- Начальник Штабу з ліквідації надзвичайної ситуації медико-біологічного характеру в Радехівському районі, керівника апарату Радехівської РДА Степана Вавреньчука:
+38 067 255 67 65

 


Вітаємо Вас на офіційному сайті Радехівської районної державної адміністрації!

Радехівський район розташований у північній частині Львівської області і в сьогоднішніх межах утворений в 1965 році. Територія району становить 1144 квадратних кілометри, населення – 48,46 тисячі осіб. Усього в районі 71 населений пункт.

Веб-ресурси

    pres

    vru

    pgi

    grom

    mrd

    loda

    pkrnenn

    ipl

    sdsg

    112

    pdpn

    pdpn

    pdpn